حاشیه ای بر اصل

مطالبی درباره حاشیه های از قلم افتاده

حاشیه ای بر اصل

مطالبی درباره حاشیه های از قلم افتاده

حاشیه ای بر اصل

نکات ریز و حاشیه ای که به کارکرد و ماهیت اصل مطلب تاثیر دارند
کمیتی که بر کیفیت تاثیر میگذارند

نکاتی از حاشیه های محصولات و خدمات مرتبط با عرصه ارتباطات و اطلاعات و اینترنت

کامپیوتر قائم مقامی
فروشگاه خدمات و محصولات اینترنتی و ارتباطی بر بستر های
ADSL.TD-LTE-FD-lTE.FTTH.Wireless.Mobile Simcard
☎️ 04133252083
📱 09029909274
instagram.com/com_ghaemmaghami

#ایرانسل #آسیاتک #صفر.یک #پارس_آنلاین #شاتل #رایتل
#مودم #ADSL #TDLTE #4G #FDLT #LTE

دیتـــاسنـتر ابـــری

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۱۸ ب.ظ

دیتاسنتر ابری
شامل تمام منابع و امکاناتی است که در دیتاسنترهای فیزیکی وجود دارد اما با این تفاوت که تماما بصورت مجازی، خودکار، بهینه و در لحظه قابل ایجاد و تخصیص می باشد. زیرساخت و دیتاسنتر ابری با هدف ایجاد سبد محصولی کامل و کارآمد از تمامی خدمات قابل ارائه در دیتاسنترهای فیزیکی در کنار یکپارچه سازی و همگام سازی آنها با افزونه های توانمندساز برای استفاده کنندگان خدمات ابری و به منظور بهبود قابلیت های فنی سرویس، کاهش میزان مصرف انرژی، زمان و هزینه و نهایتا بهبود تجربه کاربری ارائه میگردد. دیتاسنتر ابری ایرانسل تمام خدمات مربوط به زیرساخت های ابری را بصورت کامال یکپارچه ، خودکار و کاربرپسند برای استفاده در اهداف و کاربردهای متنوع ارائه می نماید. تمامی منابع در این سرویس قابل تنظیم و از طریق پرتال کاربری در دسترس هستند. در زیرساخت ابری ایرانسل مدیریت، پردازش، ذخیره سازی و انتقال داده ها مطابق با آخرین استانداردهای بزرگترین اپراتور دیتای کشور و در بستری کامال امن صورت میپذیرد. همچنین در طراحی و پیاده سازی این سرویس از آخرین نسل از فناوری ها، سرورها و تجهیزات شبکه استفاده شده که این امر باعث ایجاد قابلیت های چشمگیر در بهبود بهره وری، مقیاس پذیری، دسترس پذیری، عملکرد و کنترل خطا بهمراه کاهش زمان و هزینه در تمام سطوح زیر بنایی تا باالترین الیه های کاربردی این سرویس گردیده است.

امکانات زیرســاخـت و دیتاسنـتر ابـری: Custom and Hardened (Instances Template قابلیت ایجاد، فعال سازی و مدیریت تعداد زیادی از ماشینهای مجازی پرکاربرد، امن سـازی شده و یا شخصی سازی شده توسط شما تنها با چند کلیک در دیتاسنتر ابری ایرانسل گنجانده شده است و شما میتوانید با استفاده از این ماشین ها در زمان راه اندازی و بهرهبرداری سرویسهای ابری خود صرفهجویی کرده و تجربهای متفاوت در استفاده از خدمات ابری را برای خود و کسب و کارتان ایجاد کنید.
 

  • حامد پورمهدی قائم مقامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی